Značení a potisk reklamního textilu

Je mnoho způsobů jak je možné umístit logo nebo jinou grafiku, případně obrázek, na textil určený k propagaci firemních nebo jiných brandů. Značení oděvů se také označuje jako branding reklamního textilu, případně také potisk nebo tisk. Základním účelem a smyslem potisku/brandingu textilu je reklama na různé produkty a služby. Například číšníci a barmani mají svůj pracovní oděv brandovaný různými značkami nápojů nebo dodavateli alkoholu. Je naprosto logické, že ten kdo textil platí, tak chce aby jeho značka, brand byl vidět.

Značení a potisk oděvů pro reklamní účely je vhodné na firemní akce, setkání zaměstnanců nebo team buildingy.

Mezi základní druhy potisku reklamního textilu patří:  

  • Pro detail o typu potisku klikněte na název typu potisku

 

 Značení textilu metodou sítotisk

Značení textilu metodou sítotisk

Sítotisk

Přímý sítotisk na textil – Sítotisk je metoda pro označení textilu, (plastových a papírových produktů s plochým povrchem nebo povrchem, který se dá srovnat.) Barva se tiskne přímo na povrch produktu přes speciální gázu-síto a pak je tepelně zafixována při 170 °C. Tato technologie má vysokou přesnost barev. Barvy se používají dle Pantone vzorníku barev. Jak vypadá potisk reklamního textilu sítotiskem můžete vidět zde – Tisk na reklamní textil nebo oděvy sítotiskem…

 

Potisk transferem
Potisk transferem –

Transfer

Transferový potisk je ideální pro předměty, které nemohou být vzhledem ke své velikosti nebo tvaru potištěny sítotiskem. Loga jsou vytištěna na speciální papír a poté jsou přenesena na produkt, kde jsou za vysoké teploty tlakem zažehlena. Transferový potisk je odolný vodě do 40 °C a má vysokou přesnost barev. Barvy se používají dle Pantone vzorníku barev.

Transferový potisk – Jak vypadá potisk promo oděvů transferem je zde – Reklamní potisk transfer……

Digitální potisk textilu

Digitálně tištěné vložené papíry jsou odolné vůči UV záření a jsou vyráběny v různých rozměrech a tvarech. Rozlišení pro tyto tisky je 1440 DPI. Barvy se používají dle převodníku do CMYK.Digitální potisk se používá zejména pro všechny textilie, které mají být v perfektní kvalitě a v krátké době – více zde….

 

Reklamní potisk sublimace
Reklamní potisk sublimace

Sublimační tisk

Tuto metodu tisku lze použít pro sublimaci na speciální hrnky, oděvy, trička a žabky. Sublimační tisk se blíží ke kvalitě fotografií. Logo se sublimačním potiskem je ve vysokém rozlišení, detailní, jasné a barevné (1400 DPI).

Náhled tiskové technologie sublimace pro branding – Reklamní potisk sublimace – zde

 

Reklamní branding výšivka
Reklamní branding výšivka

Výšivka

Tato technologie je určena pro označení textilních výrobků. Jako první krok musí být každé logo individuálně naprogramováno na vyšívací stroj. Poté jsou loga vyšívaná na automatizovaných strojích přímo na textil. Pantone barvy jsou přibližné.

Velmi populární a na reklamním textilu vždy dobře vypadající výšivku můžete vidět zde – Reklamní branding výšivka….

Značení a potisk reklamního textilu – Nová technologie – laser na fleece

Značení a potisk reklamního textilu
Značení a potisk reklamního textilu

Velmi rádi Vám osobně ukážeme různé druhy brandingu reklamního textilu. Na základě Vašich požadavků připravíme i kalkulaci na potisk reklamního textilu. Prosím neváhejte a napište nám.

Kvalitní potisk textilu pro firmy – Textil k potisku je moderní i klasický, v různých barvách a různých střihů.  Textil je určený k potisku, nebo výšivce a je vhodný pro propagaci firemní značky.

Značkový reklamní textil k potisku a výšivce

textil elevate
slazenger
Textil Myrtle Beach
James & Nicholson
textil valento
reklamní textil Adler
Fruit_of_the_Loom
Gildan
JHK-T-shirt
russel
k-up
Profi
ProAct
Kariban
Kimood
stedman
Textil James Ross Collection